Za firme

Poručivanje i dostava robe se obavlja u 3 jednostavna koraka:

Ponuda za firme

Kompanija Fokšan nudi Vam profesionalno rešenje za snabdevanje firmi sredstvima i priborom za održavanje čistoće i higijene Vaših poslovnih objekata, kao i kancelarijskim materijalom, hladnim napicima, kafom i drugim artiklima neophodnim u svakodnevnom radu Vaše institucije.

Saradnja sa kompanijom Fokšan omogućava Vam:

  • kontrolu poručivanja sredstava i materijala koji koristite u Vašim poslovnim objektima,
  • planiranje troškova repro – materijala kroz uslugu odloženog plaćanja i plaćanje na mesečnom nivou,
  • standardizovanje dnevnog, nedeljnog ili mesečnog trebovanja,
  • jednostavno poručivanje i snabdevanje firmi artiklima iz naše ponude,
  • uštedu u vremenu Vaših zaposlenih,
  • dostavu proizvoda na željenu adresu,
  • kompletnu uslugu i zadovoljstvo u radu i još mnogo toga.

Kako bi diplomatsko/konzularna predstavništva i međunarodne organizacije ostvarili pravo na povraćaj pdv-a,
neophodno je da prilikom kupovine prilože sledeća dokumenta:
AMBASADA (diplomatska/konzularna predstavništva) – za potrebe ambasade
1) SNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)

LIČNE POTREBE NOSIOCA PRAVA
1) LNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
3) Kopija diplomatske lične karte osobe ovlašćene za kupovinu

MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE (donacije)
1) PPO-PDV obrazac overen od strane poreske uprave i firme

keyboard_arrow_up
X
0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaVratite se u prodavnicu
      Izračunaj troškove isporuke