Poručivanje i dostava robe se obavlja u 3 jednostavna koraka:
Ponuda za firme
Kompanija Fokšan nudi Vam profesionalno rešenje za snabdevanje firmi sredstvima i priborom za održavanje čistoće i higijene Vaših poslovnih objekata, kao i kancelarijskim materijalom, hladnim napicima, kafom i drugim artiklima neophodnim u svakodnevnom radu Vaše institucije.
Saradnja sa kompanijom Fokšan omogućava Vam:
- kontrolu poručivanja sredstava i materijala koji koristite u Vašim poslovnim objektima,
- planiranje troškova repro – materijala kroz uslugu odloženog plaćanja i plaćanje na mesečnom nivou,
- standardizovanje dnevnog, nedeljnog ili mesečnog trebovanja,
- jednostavno poručivanje i snabdevanje firmi artiklima iz naše ponude,
- uštedu u vremenu Vaših zaposlenih,
- dostavu proizvoda na željenu adresu,
- kompletnu uslugu i zadovoljstvo u radu i još mnogo toga.
neophodno je da prilikom kupovine prilože sledeća dokumenta:
1) SNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
LIČNE POTREBE NOSIOCA PRAVA
1) LNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
3) Kopija diplomatske lične karte osobe ovlašćene za kupovinu
MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE (donacije)
1) PPO-PDV obrazac overen od strane poreske uprave i firme