Vaša korpa je prazna
Ponuda za firme

Poručivanje i dostava robe se obavlja u 3 jednostavna koraka:

Ponuda za firme

 

Ponuda za firme

Kompanija Fokšan nudi Vam profesionalno rešenje za snabdevanje firmi sredstvima i priborom za održavanje čistoće i higijene Vaših poslovnih objekata, kao i kancelarijskim materijalom, hladnim napicima, kafom i drugim artiklima neophodnim u svakodnevnom radu Vaše institucije.

Saradnja sa kompanijom Fokšan omogućava Vam: 

    •   kontrolu poručivanja sredstava i materijala koji koristite u Vašim poslovnim objektima,
    •   planiranje troškova repro – materijala kroz uslugu odloženog plaćanja i plaćanje na mesečnom nivou,
    •   standardizovanje dnevnog, nedeljnog ili mesečnog trebovanja,
    •   jednostavno poručivanje i snabdevanje firmi artiklima iz naše ponude,
    •   uštedu u vremenu Vaših zaposlenih,
    •   dostavu proizvoda na željenu adresu,
    •   kompletnu uslugu i zadovoljstvo u radu i još mnogo toga.

 

       
 
Kako bi diplomatsko/konzularna predstavništva i međunarodne organizacije ostvarili pravo na povraćaj pdv-a,
neophodno je da prilikom kupovine prilože sledeća dokumenta:

AMBASADA (diplomatska/konzularna predstavništva) - za potrebe ambasade
1) SNPDV obrazac - overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)

LIČNE POTREBE NOSIOCA PRAVA
1) LNPDV obrazac - overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije
2) Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza (izdaje Ministarstvo inostranih poslova)
3) Kopija diplomatske lične karte osobe ovlašćene za kupovinu

MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE (donacije)
1) PPO-PDV obrazac overen od strane poreske uprave i firme

 

Istaknut proizvod

Podaci o firmi

     PDF

   Osnovni podaci

   PIB firme

   Potvrda o PDV -u